100119 - Tisdag

Huvva, jag vet inte vad som har hänt med Baccus men han har blivit jätte aktiv på nätterna. Så länge vi är uppe så ligger han och sover och är lugn. Men så fort vi går och lägger oss så vaknar han och börjar busa, och busar ofta upp Nisse också. De smäller i lådor, mjauar och håller på... och eftersom vi måste vara tysta så måste vi sitta uppe och försöka lugna ner Baccus, vilket kan ta tid. Inatt började han vid två tiden, vid fem gick han och lade sig och klockan sex kunde vi äntligen känna och lugna och gå och lägga oss, men orkade såklart inte gå till skolan. Vet inte vad jag ska göra eller vad det beror på:/

Ett annat irritations-moment är att sängen som jag beställt från Mio är tre veckor försenad... jag beställde den den 17 December och försäljaren sade då att det skulle ta tre veckor och komma på en måndag eller tisdag. Alltså förra veckan. Igår undrade jag vart den tagit vägen så jag ringde dem, då får jag veta att den ska komma på en onsdag eller fredag vecka 5... alltså två veckor till utan säng, vi börjar få ont i kropparna av att sova på en extra säng och i soffan, och vi är mycket less på att inte kunna sova tillsammans. Hans ursäkt var att "ja, men det har ju varit många helger..." Jo, men det skapar inte tre veckors försenad. Jag har betalat mycket pengar för den här sängen och tycker att det är ganska oacceptabelt att den är så sen.

Men men... så kan det vara. Nu kommer lite bilder:

Mina styvdöttrar Calypso och Willow^^ (Jonathans ormar) De är mys <3
Jonathans styvfar som tapetserade min lägenhet^^ Jag sade "Se manlig och sexig ut" XD Visst lyckades han? ;D
Mina supergoa kusiner kom från Dalarna och besökte mormor så jag åkte och träffade dem en stund. Var mycket länge sedan jag träffade dem och det var så roligt att träffa dem igen. Oliver kom ihåg mig, vilket jag inte trodde att han skulle göra, och vi busade och pratade massor. Önskar att de kunde flytta tillbaka till Östersund. Saknar er goungar!
Kattmys i extrasängen ^^ <3
Jag har gjort iordning en myshörna i ett hörnskåp i vardagsrummet, och mys var det tyckte Baccus och låg som ett wierdo ;D
Senaste skapelsen... Victoria.

over and out

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kul med så mycket uppdatering!

Jo det där med race hela nätterna känner jag igen. Det enda som hjälper är väl egentligen att verkligen se till att han leker och busar mycket under dagen så håller dom sig oftast lugnare under natten! Också roligt att höra att Nisse och Baccus tycker om varandra! Jag blir alltid så nervös inför sånt, det brukar oftast gå bra iof:D



Du en sak till som jag måste kolla, visst har du skickat in ägarbytet/registreringen på Baccus till SKK?



Kram kram!

2010-01-25 @ 13:19:34
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: Elin

Japp det har jag:) Han är försäkrad också

2010-01-27 @ 17:38:02
URL: http://elinsbaccus.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh så bra:D det värmer i mitt hjärta!

2010-01-28 @ 17:46:56
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0