100113 - Onsdag

Nu är flytt och tapetsering klar, tapetseringen blev klar i fredags.
Dock har jag inte fått min säng än, så jag och herr.boifränd från sova på soffan och extrasängen.

Katterna trivs. Nisse mådde dock väldigt dåligt första kvällen, morrade och fräste så fort man tittade på honom i princip, men han blev lugnare och lugnare eftersom och efter 1-2 dygn så var han sig själv igen.

Fick veta att vi har hållt en granne uppe hela nätterna under lång tid, jag min nöt trodde att det inte var lyhört här eftersom vi inte hör något från grannarna men hon har hört oss prata och balkongdörren har gnisslat. Känns förjävligt och jag tycker synd om henne.
Nu har vi iallafall smörjt dörren och pratar i väldigt låg ton och hoppas att vi inte stör henne mera.
Jag har bara ett tre månaders provkontrakt och kan lätt slängas ut om jag missköter mig.
Uscha.

Baccus blir mer och mer lik Nisse för varje dag och de busar massor.
Han har även blivit väldigt gosig, morgonmys har blivit som en tradition:) Känns mycket bra.

Aja, önska mig lycka till med lägenheten.

Over and out.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0