091130 - Bära

Nu har jag fått bära Baccus fyra gånger :) Första två gångerna var han spänd, växlat med avslappnad.
Men senaste gången mös(myste?) han, trampade med tassen och gosade in sig i min morgonrock. När Nisse kom in i vardagsrummet ville han dock gå ner och gosa med honom i stället.

Men jag är så glad att jag får hålla i min lilla bebis nu, ju oftare jag gör det desto mer kommer han ju vänja sig.
Det har bara gått en vecka och några dagar och jag har redan hållt i honom. Känns väldigt lovande.

Imorgon ska jag på lillänge och köpa mer leksaker till min bus.

Over and out.

PS. han äter ananas:P Han fick smaka när jag åt Pizza och han åt två bitar ananasXD Tyckte jag var kul. DS.



Bilden är tagen av Baccus förra ägare Emilie :)

http://emiliesfeline.wordpress.com/?ref=spelling

Kommentarer
Postat av: Emilie

ÅÅH Men herregu vad det går framåt!!:D Har du redan burit honom?! :D Jag visste att det skulle gå bättre bara han fick komma ifrån resten av sin skygga familj som annars påverkar honom! Det värmer i mitt hjärna! Tur han hade som fick flytta till dig! Kram!

2009-12-01 @ 08:51:24
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: Niklas

süß! Kattungar äter i princip vad som helst, min åt potatis(dock var det nog bara för hon var för dum för att skilja på sill och potatis).

Toarullar är annars "roliga" kattleksaker...

http://www.flickr.com/photos/24309755@N06/2992932883/in/set-72157604311072430/

2009-12-04 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0