091127 - Vägen till Baccus hjärta är genom magen ;)

Vilken liten matgris jag har fått hem^^ Jag älskar det, så fort det luktar korv eller kyckling i köket så kommer han och mjauar så sött så hjärtat smälter och äter upp det han får på två sekunder.
Han har även förälskat sig i Nisse nu, gosar på honom hela tiden, Nisse börjar vänja sig XD
Och imorse strök han sig lite smått på mitt ben :D Framsteg!

Men, till en gullig händelse:
Igår eller i förrgår(dåligt minne) så låg Nisse uppe på hatthyllan i hallen, då kom Baccus på att han också ville ligga där så han hoppade upp till Nisse och Nisse blev väldigt upprörd och slog mot Baccus(inte hårt dock) men Baccus lade sig ner ändå, Nisse provade med att nafsa Baccus i svanken men när det inte fungerade så gav han upp och lade sig ner och blev lugn.
Men då kom Baccus på att han ville vara närmre Nisse, då fick Nisse nog och hoppade därifrån och satt på byrån och tjurade i typ 20 minuter XD

Jag är så kär i mina katter, omöjligt att inte bli varm i hjärtat när man ser dem. Och nu har de börjat busa en massa också^^




Över till ett annat ämne: Kärlek.

Jag har upptäckt en sak. "Jag älskar dig" förekommer ju väldigt ofta, och då blir det pirr i magen. Men när Jonathan säger "Jag är kär i dig" till mig så får jag fjärilar i hela kroppen. Vi borde säga det oftare^^ Mys.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du anar intehur glad jag blir när jag läser att det går så bra för Baccus och Nisse! Nu är jag rätt säker på att det kommer att gå kanon bra! :D

Han är så söt Baccus! Fina bilder!

Kram!

2009-11-28 @ 20:23:11
URL: http://emilies.bloggproffs.se
Postat av: Elin

Jaa:D Det går massa bra.



Just nu sitter Jonathan och leker med honom, vilket är mycket uppskattat XD

2009-11-29 @ 14:20:27
URL: http://elinsbaccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0