091125 - elaklek

Jag förstår mig inte på folk ibland, på alla sidor som jag är medlem på så har jag texten:

Sov gott älskade mamma.
630822-081224
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket.
Du var världens bästa mamma och min bästa vän.

Igår när jag loggade in på helgon så hade någon skrivit "Din morsa är ett dött luder." i min gästbok.
Hur fan kan man vara så jävla elak? Visst om folk skriver "du är ful" och andra töntiga grejer... men det där är ju höjden av elakhet. Jag blir inte irriterad på texten i sig eftersom jag vet att det inte är sant, men att han kan vara så sjukt jävla elak >_< Jävla svin.






Iallafall, över till positiva saker^^
Igår följde Jonathan med mig hem efter skolan, och han lekte så mycket med Baccus så Baccus var helt slut på kvällen XD Och Nisse och Baccus är så söta när de nosar på varandra, och så pratar Baccus lite med Nisse och det låter väldigt gulligt^^
Jag tror de kommer bli väldigt bra kompisar snart^^ och igår var de ensamma hemma i en halv timme och det gick utmärkt :)







Och och och :D Nya The sims 3 world adventures har kommit ut!! :D Det skulle inte komma förns nästa år, men nu är det här! Här skall köpas och spelas!


Kommentarer
Postat av: Emilie

FY FAN!! ARG

Ta inte åt dig vännen, det är han som är en knäppskalle! Ta bort det och låtsas som om det inte hänt! Huvva!



Beklagar också sorgen:(

2009-11-25 @ 16:52:38
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: Emilie

Baccus ser ut att stormtrivas jue:D

2009-11-25 @ 16:56:47
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: Emilie

Just ja, du glömmer väl inte att bli medlem i Svenska katters diskussionsforum? www.kattforum.se

Jag heter Östlund :) Do it!

2009-11-25 @ 16:58:27
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hade jag bott i Kolsva hade jag fan slagit ner honom. Jag hatar omogna människor, jag menar "DjKevin" säger väl ändå det mesta?



Men Baccus är jättesöt i alla fall:) Jag längtar tills jag får se den lilla krabaten^^

2009-11-26 @ 18:59:11
Postat av: Stina

Hehe, det var jag som skrev det förra förresten.

Och seriöst, anmäl honom, annars blir jag medlem och gör det!

2009-11-26 @ 19:01:00
Postat av: Elin

Jag har anmält honom redan.



Gick in i hans gästbok och med tanke på inläggen där så sitter han bara på helgon för att tracka folk... Jävla tönt.

2009-11-28 @ 02:28:47
URL: http://elinsbaccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0