091123 - Trött.

Huvva, jobbigt att vara nybliven mor till en liten bus ;P
Nisse och Baccus var väldigt aktiva inatt, man hörde prassel, mjau, fräs, bonk o.s.v fram till halv fyra på morgonen:P Baccus har börjat bli kaxig mot Nisse nu, tycker nästan lite synd om honom;)
Inatt åt iallafall Baccus i köket så det är ju ett framsteg :) Dock märktes det att han var på sin vakt, men han åt och det är bra. Känns tryggt.

Han är knappt i mitt rum nu, springer runt i hela lägenheten och busar och undersöker.
Jag vet faktiskt inte varför de fortfarande fräser åt varandra:P De verkar ändå rätt bekväma med varandra, och nosade nyss på varandra, sedan ryggade Nisse bakåt och reste lite ragg och då frästa Baccus och skuttade bakåt XD
Men det kommer gå bra :) De är ändå så pass bekväma med varandra nu, och det har knappt gått två dygn.

Får väll se om jag kan somna om så småningom, ska ju gymma idag, så lite vila vore väll på sin plats efter fyra timmars sömn;D

Aja, lätt värt det. Var bara tvungen att gnälla lite.

Over and out.



Kunde inte låta bli;P

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men det låter ju som om det går kanonbra!! Hoppas nu bara att Nisse kommer acceptera Baccus, eftersom han inte är van vid andra katter sedan innan. Men det beror hur helt klart på hur han är till personligheten!



Hahaha, du tog nog min idè med bilden, fast jag hade tanken på att han öppnar en öl flaska med tänderna :P

2009-11-23 @ 11:22:43
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: Elin

Jaa, snarare så att Baccus inte accepterar Nisse ;P Nisse har blivit helt lugn gällande Baccus nu, bara väldigt nyfiken, men Baccus är inte riktigt trygg med Nisse än. Men det är verkligen pågång :D

De har nosat en massa på varandra idag, och så lekte jag med en laserpekare med Baccus, och då smög Nisse fram och nosade på Baccus svans och då brydde han sig inte för han var upptagen med laserpekaren^^

Och så nosade de samtidigt på en köttbulle och då var de inte ett dugg besvärade av varandras närvaro :D Så det är jätte bra.

Baccus betér sig som jag förväntade mig att han skulle göra mot Nisse ;P haha

2009-11-23 @ 15:56:33
URL: http://elinsbaccus.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad glad jag blir att läsa att det går så bra! Det verkar verkligen som om de kommer att bli bästisar! Hoppas hoppas!:) Här hemma ropade Baloma lite efter brorsan i lördagskväll, men sen var det som bortglömt, det finns ju så massa andra grejer å göra ju! haha

2009-11-23 @ 16:55:40
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com
Postat av: Elin

Haha, ja, precis ;D



Baccus har ropat lite han med, men ytterst lite^^

Han är upptagen med att snoka runt i lägenheten ;)

2009-11-23 @ 23:53:47
URL: http://elinsbaccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0