091123 - Lek.

Jag skippade gymmet, färgade håret och var trött istället ;P Lyckades iallafall få lite sömn nu på kvällen vilket var väldigt skönt.

Baccus tog Nisses favoritplats i lägenheten:P Uppe på en hatthylla i hallen och Nisse såg så sur och ledsen ut så jag tog fram pisk-liknande leksaken och lekte med honom. Då kom Baccus på att det verkade väldigt roligt, han har varit rädd för den leksaken förut men nu lekte han som en tok:P Då blev Nisse less, satt bara och kollade surt på Baccus, försökte leka lite men då kom Baccus och tog leksaken.
Det är jätte kul att jag börjar få sådan kontakt med Baccus, och att pojkarna inte bråkar längre, nu bara nosar de på varandra. Men eftersom jag är som jag är så kan jag inte låta bli att få dåligt samvete, Nisse är ganska olycklig nu:P Jag vet ju att det kommer gå över, men ja...Försöker extra-gosa med Nisse iallafall, borsta honom, vilket han älskar o.s.v.

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh Nisse är så fin fin fin!:D



Ja ge Nisse extra mycket gos så ha inte känner sig utanför eller blir ledsen:(

2009-11-24 @ 00:53:53
URL: http://emilies.bloggproffs.se
Postat av: Elin

Ja, visst är han? ^^



De passar bra ihop minsann:)



Det märks att de börjar vänja sig vid varandras närvaro, Nisse blir dock lite grinig när han inte får leka ifred ;D Men han tycker att det är intressant att titta på när Baccus leker också^^

2009-11-24 @ 01:11:48
URL: http://elinsbaccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0