091122 - Köttbullemacka och lek.

Åh, nyss satt jag och åt en macka med köttbullar och gurksallad i min säng och tittade på tv. Då kom det en nyfiken liten Baccus och satte sig typ en halvmeter ifrån mig, så jag sträckte fram mackan till honom och då slickade han lite på gurksalladen men man förstod ju att det var köttbullarna han var ute efter ;P Så jag plockade bort en från mackan, tog bort gurksalladen, bröt små bitar och kastade till honom en och en, han åt hela halvan :D Mums^^

Sedan när han inte ville ha mer så provade jag att plocka fram hans nya leksak(som ser ut som en piska typ:P) och då lekte han lite med den, sedan skulle han få tokryck och springa ut i hallen men då satt Nisse i dörröppningen så då blev det tvärnit och in under sängen XD

Nu är jag klad :D Jag har lekt med min kisse och delat köttbullar med honom. wiiie! :D


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad roligt att du bloggar om hans framsteg:D jag följer bloggen med spänning!

Kram från stugun

2009-11-22 @ 22:34:19
URL: http://emiliesfeline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0